شرایط فروش عمده
- پیرامید پلاس موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.
- در پیرامید پلاس، با توجه به نوسانات بازار، قیمتها هر لحظه تغییر میکنند و پس از تایید سفارش از سوی پیرامید پلاس، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
- تایید و پرداخت فاکتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت پیرامید پلاس میباشد.
- پیرامید پلاس بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آکبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال مینماید. در صورتیکه امکان ثبت درخواست تست وجود داشته باشد، گزینهی آن در هنگام خرید به شما نمایش داده میشود تا انتخاب فرمایید. چنانچه این گزینه وجود نداشته باشد، به این معناست که حجم کاری واحد پردازش سفارشها به صورتی است که کالاها فقط به صورت آکبند ارسال میشوند و امکان تست آنها وجود ندارد اما همیشه ضمانت هفت روزهی پیرامید پلاس برای تمام سفارشها ارائه میشود.
- پیرامید پلاس موظف است مشخصات کالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.
- با توجه به اینکه شرکتهای سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصههای مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط پیرامید پلاس قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی پیرامید پلاس کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.
- در صورت پرداخت بوسیله کارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانکی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط پیرامید پلاس کنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداختهای کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن میباشد.
- پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
- تایید و پرداخت فاکتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت پیرامید پلاس میباشد.
- مسئولیت تمامی کالاها در هنگام ارسال بر عهدهی شرکتهای حملونقل و یا بیمهکننده شرکت حملونقل میباشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمهی حمل میگردند. پیرامید پلاس نیز پیگیر درخواستهای مشتری از شرکت حملکننده خواهد بود.
- محصولات خریداری شده صرفا به خریدار یا تحویل گیرنده معرفی شده از جانب وی پس از ارائه و بررسی اسناد هویتی، قابل تحویل میباشند. طبق دستور مراجع قضایی و تاکید پلیس فتا پیرامید پلاس به عنوان یک فروشگاه اینرنتی موظف به احراز هویت تحویل گیرنده و تطبیق اطلاعات هویتی درج شده در سایت با اسناد هویتی و تصویر برداری از آن ها در خرید های بیش از صد میلیون ریال معادل ده میلیون تومان میباشد.
- در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بستهبندی سفارش میباشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل بهصورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به پیرامید پلاس اطلاع داده شود تا پیرامید پلاس بتواند پیگیریهای لازم را انجام دهد.
- خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به پیرامید پلاس اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری پیرامید پلاس مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
- خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت پیرامید پلاس داشته باشد آن را به پیرامید پلاس اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات پیرامید پلاس مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
- کالایی که دارای اشکال فنی میباشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزهی پیرامید پلاس قرار گرفته باشد) پس از برگشت به پیرامید پلاس مورد بررسی قرار میگیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان پیرامید پلاس، مبلغ پرداخت شده توسط خریدار ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.
- در صورتیکه کالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از کارشناسان پیرامید پلاس بررسی و یا تعمیر شود، پیرامید پلاس مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
- در صورتیکه به دلیل هرگونه کار نرمافزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای کالای خریداری شده به وجود آید پیرامید پلاس از پس گرفتن آن کالا معذور است.
- چنانچه کالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزهی پیرامید پلاس قرار گرفته باشد) و خریدار ظرف 7 روز از زمان دریافت آن را به پیرامید پلاس عودت دهد هزینه عودت آن بر عهده پیرامید پلاس خواهد بود.